Nattuppdatering

2011-09-18 @ 01:11:56
Klockan är egentligen för mycket och jag borde sova. Men jag har precit klivit in i rummet och jag kände mig helt enkelt tvungen att svänga in på internet en snabbis. Jag har just legat i soffan i dagrummet med Linnéa och Jonathan i en fin hög och myst och halvsovit, och snackat strunt med Jessica, Tove och Joakim också. Var riktigt mysigt, för jag har knappt sagt så mycket på flera timmar, jag har bara legat och myst. Det kallar jag en bra avslutning på en lördag (som jag för övrigt spenderat i danssalen. Inte undra på att jag är trött!). Och jag ska nog fortsätta sova nu faktiskt. Natti natt!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com