Ons 28 september

2011-09-28 @ 22:56:54
Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna faktiskt. Det har bara varit skola, repetitioner och slappning. Vi har lite examinationer, om man kan kalla det så, på dansen. Där blir vi filmade, och detta för att vi ska få se hur vi själva ser ut och för att vi i slutet av året ska få se vår utveckling. Så idag körde vi jazzen och imorgon kör vi baletten.

Imorgon har vi dessutom ännu en redovisning av ett projekt, därav alla rep. Denna gång ska vi i grupp gestalta ett ordspråk som vi har fått välja själva. Vi ska göra det i sång, dans och teater, för att publiken sedan ska få gissa vad det är för ordspråk. Det kändes som att vi var lite överambitiösa tidigare, men vi har jobbat på riktigt bra, så nu känns det super, och det ska bli så kul att köra.

Dessutom kommer vi röra runt i grupperna vi har, och få vårt nya projekt som då är barnteater! Ska bli riktigt spännande att se hur lärarna tänkt med grupper och roller och så vidare.

Och på fredag åker jag till Stockholm! Jag vill hem över helgen och hälsa på familjen och leka med syskonbarnen. Så jag kommer hem på fredag kväll, för att sedan åka tillbaka till Markaryd på måndag morgon. Jag missar nån lektion, men jag tyckte inte att det gör så mycket. Känns bättre att missa en lektion och kunna få en hel dag till med familjen. Det blev betydligt billigare också. Så det ska bli härligt att komma bort, samtidigt som jag har lite seperationsångest. Man har ju varit så nära varandra i nästan sju veckor nu, så det känns lite konstigt att bara släppa allt det där man nu litar på. Men det är nog bra att komma bort. Man tänker på så mycket konstiga saker, och man blir lite blind för utvärlden. Så jag ser ändå fram emot helgen. Det tråkigaste är dock att det alltid händer så mycket konstiga och roliga saker på helgen, som jag inte vill missa. Men man brukar få höra det efteråt i alla fall, haha.

Men nu måste jag sova, mycket som händer imorgon!
Puss

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com