Sön 18 september

2011-09-18 @ 22:10:45
Jag älskar söndagar här i Markaryd. Gofika är nog veckans höjdpunkt. Hela internatet samlas och fikar, det kan knappt bli mysigare än så. Jonathan och Joakim bakade bullar, men jag är nog lite av en husmor, för jag kunde inte hålla mig borta, och det slutade med att jag gjorde halva jobbet. Samma sak hände förra veckan. Jag kan helt enkelt inte låta bli, det är för mysigt. Men ingen verkar ha något emot att jag lägger mig i, så det är ju kul för min del. Och för de andra, som får fika, hehe.

Och nog för att jag har det väldigt bra i skolan, men just denna helgen önskar jag att det hade varit en dag till på helgen. Jag är så himla trött, och imorse vaknade jag och hade ont i kroppen. Till slut insåg jag att det var för att jag bokstavligt talat sovit tungt. Så tungt att jag knappt rört mig, och därav blivit stel. Jag är så trött, så trött och vill bara vila liiiite till liksom. Men sen kunde jag ju ha låtit bli att dansa fem timmar igår, men det vill jag ju inte heller. Så därför är det som det är. Jag har för roligt för att sova helt enkelt. Vilar gör jag bra ändå, så jag kan inte klaga. Och det kommer ju fler helger. Och inte minst kommer det mer gofika. I like.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com