Tis 13 september

2011-09-13 @ 13:41:38
Jag tror aldrig jag har svettats så mycket inom loppet av en månad som jag har sedan jag flyttade hit. Herregud säger jag bara. Vår förmiddagslektion var inställd idag, men vi bestämde oss för att dansa istället. Och som vanligt rann svetten. Jag har tyckt att jag svettats innan, men det bokstavligt talat rinner. Inte en torr fläck på hela kroppen. Och jag är inte den enda. Riktigt mysigt och härligt. Så det har blitt två timmar av jazz, balett och styrka. Markaryd = sveeeeeett. Det är i alla fall inget fel på engagemanget.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Åh vad nice det skulle vara att dansa sig sådär härligt svettig tillsammans med underfina människor..... KRAM

2011-09-13 @ 22:27:49
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/
Skrevs av: Katinka

Hej du, jag saknar dig!

2011-09-13 @ 23:29:17
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com