Tis 20 september

2011-09-20 @ 22:51:14
1a psykbrytsdagen. Det lär bli fler under årets gång.

Första lektionen - mickteknik. Fick konstruktiv kritik som jag håller med om otroligt mycket, för jag tyckte själv att jag gjorde dåligt ifrån mig. Men just idag var ingen bra dag. Jag bröt ihop och satt och grät i säkert tio, femton minuter. Och det är egentligen inte det minsta synd om mig faktiskt. Jag har känt mig så självkritisk de senaste dagarna, för att jag inte kunnat sjunga ordentligt, och jag har varit så frustrerad på min egen röst och kropp. Så när man fick det sagt till en, och det inte bara var ord som man själv hittat på för att irritera sig själv, då bara brast det. Hej och hå, kan jag ju säga. Och jag har varit så trött, och jag är sisådär allmänt pms-ig, så det var fan ingen bra dag idag.

Och ikväll har jag ju varit drygast i Markaryd, kan jag tala om! Och far åt skogen var otrevlig jag blir då. Det var ju tur att jag bara suttit med Jessica och tittat på tv ikväll. Folk hade nog ändrat uppfattning om mig om de sett mig sitta och håna allt och alla. När jag är sådär dryg blir jag så himla irriterad på mig själv, för jag är inte sån i vanliga fall, och just för att jag inte är så otrevlig i vanliga fall, men helt plötsligt blir det så blir det så komiskt också. Så jag är otrevlig, arg och fantastiskt road på en och samma gång. Det är såna dagar man bara ska somna om och vakna en annan dag istället.

Så god natt på er!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simpan

Åhhh vad jag känner igen mig! Louise, fan du är bra på att sätta ord på det du känner! Man måste ha tydligen ha sådana pissdagar av någon konstig anledning?! Det är bara att PMS:a på till det går över vettja.



Heja-heja-kramar på're tjejen!

2011-09-20 @ 23:59:12
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com