3 april

2012-04-03 @ 08:35:51
Åh herregud, det räckte med att jag skrev vilket datum det var idag och jag fick lite panik med alla ansökningar. Dags att skärpa sig helt enkelt. 

Men det var inte alls det jag skulle skriva om idag, inte alls. Jag tänkte skriva att jag är förkyld och att jag fortfarande har hemlängtan. Jag tror att det egentligen inte är så farligt, men det späs på av att jag känner mig förkyld och ynklig och att jag hör alla andra som ska åka, och inser att jag kommer bli väldigt ensam här på lovet. Vi är typ... 3-4 personer kvar, varav alla inte kommer vara här hela vägen. Förutom jag. 

Jag tittade faktiskt på tåg- och bussbiljetter hem över påsk, men det var så dyrt att jag tror min plånbok sprang och gömde sig. Urk. Och jag är så där jobbigt förkyld, då jag inte är tillräckligt sjuk för att stanna hemma, men heller inte tillräckligt friskt för att göra saker och ting i skolan ordentligt. Riktigt drygt, må jag säga!

Men nu är klockan halv nio på morgonen, och jag har redan förbrukat för mycket tid med att göra saker jag egentligen inte hinner. Så nu får det bli ett ryck!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com