Sön 15 april

2012-04-15 @ 17:22:41
Då var påsklovet snar till ända. Det har gått riktigt snabbt tycker jag. Och jag kan helt ärligt säga att jag har varit alldeles för slapp. Vi få som varit här har kollat på säkert... ja, 10-15 filmer den senaste veckan. Och nu kommer den vanliga söndagstressen. Jag är faktiskt lite arg på mig själv för att jag haft så mycket tid men gjort så lite. Men jag får skylla mig själv. Har inget annat att skylla på än min egen lättja. Så är det! Men jag är på gång idag alltså. Jag dansade 1½ timme, jag har skrivit ut alla papper och noter jag behöver för tillfället, och jag har fixat in dem i små fina plastfickor i en pärm, så jag har allt jag behöver ett par veckor framåt. 

För nu är det auditiontiden på riktigt! På onsdag kväll åker jag och ett gäng till Umeå! Eller ja, faktum är att 18 av 22 personer i klassen ska dit, men i alla fall. Så jag och en bil åker på onsdag eftermiddag/kväll, mellanlandar i Stockholm för att bara sova och sedan på tidig torsdag morgon fortsätta norrut för att på fredag morgon vara redo att köra audition förhoppningsvis hela helgen. Man gör nämligen vissa prov och går vidare dag från dag. Så mitt mål är ju självklart att vara kvar hela helgen! Och helgen efter det är det samma sak igen, men denna gång är det till Göteborg det bär av. Samma sak där, hoppas på att man håller hela helgen. 

Inte nog med det så har vi mindre än 3 veckor till vår välgörenhetsshow äger rum, så vi kommer väl spendera varje ledig tid med att bara kötta danser, sånger och teater - få allt på plats helt enkelt. Ska bli skitkul, men jag är säker på att vi kommer vara helt slutkörda lagom till avslutning. Avslutningen ja, som jag verkligen inte vill tänka på egentligen. Så jag låter bli... For now.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com