Sön 8 april

2012-04-08 @ 10:32:28
Yo yo! 

Just nu sitter jag ensam i köket och äter gröt och ägg. För det är nämligen så att för tillfället är jag helt ensam på hela bygget. Turligt nog har jag Christine och Daphny på Svalgården, så jag var där och chillade med dem igår kväll. Men annars är jag helt ensam. Som tur är kommer både Stefan och Daniel tillbaka idag, så då slipper jag vara själv. Känns himla konstigt att ha ett kök, som i vanliga fall används av 20 personer, helt för mig själv. Så jag sitter med min gröt och pumpar dansmusik på högsta volym. Varför? För att jag kan. 

Och vad händer idag? Ja, förutom att jag ska ringa och gratta min fina far på födelsedagen så ska jag och Daphny baka bullar. Sen ska jag bara städa och chilla. Och imorgon, då kommer Jessica hit! Wohooo! 

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com