Fre 24 februari

2012-02-24 @ 17:51:27
Dags att uppdatera lite, tänkte jag. 

Madeira var otroligt skönt! Det var en riktig pensionärsresa, men precis vad jag behövde. Jag, mor och far strövade omkring och promenerade och kikade hela dagarna och det var fantastiskt. Naturen är väldigt vacker på Madeira, och för att inte tala om Atlanten som ligger där, så långt ögat når. Underbart! 

De sista dagarna blev jag dock förkyld, så när jag senare kom tillbaka till Stockholm på fredagen så blev jag hemma. Jag masade mig iväg för att se musikalarnas föreställning, en fika och lite ensam-shopping. Mer än så orkade jag verkligen under mina fyra dagar. För i onsdags åkte jag och Teresa tillbaka hem till Markaryd, och jag kan tala om att det är väldigt skönt att vara här när vi inte är så många, och bara vara. Det är inte ofta man är här och bara är i lugn och ro utan att det är 30 pers omkring en. Inte för att det är jobbigt, men lugnet är ganska skönt också. 

Och vi som är här (runt 5-6 st) har haft det riktigt trevligt. I förrigår gick vi hem till Matilda som bjöd på middag. Efter det gick vi och tittade på film. Igår tog vi det lugnt ett tag, gick sedan på en två timmar lång skogspromenad, för att sedan gå hem och mysa lite till och sedan hade vi tacokväll och satt och lyssnade på musik och drack vin och pratade. Idag har vi dansat lite, strövat omkring i byn, suttit och chillat. Så dessa dagar är ganska härliga må jag säga. 

Så kort och gott kan jag säga - jag har det bra!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com