Ons 20 juni

2012-06-20 @ 16:45:00
Jag åkte till Göteborg på måndag morgon och hade under måndag eftermiddag audition till musikallinjen på Balettakademien. Jag gjorde vad jag tyckte var en riktigt rolig audition, men som jag trodde gick jag inte vidare. Kanske såg de att jag inte hela hjärtat med mig, men jag tyckte ändå jag taggade till och jag hade riktigt roligt. Så troligtvis är det bara som jag själv insett - jag är inte redo. Och det känns helt ok, och bara att ha INSETT det känns näst intill fantastiskt. Så efter en mysfrukost hemma hos Linnéa åkte jag tillbaka till Stockholm. Och nu är jag hemma igen, och längtar bort. 

Avtalet till min lilla lägenhet i Bjärnum kom nämligen idag. Så det ska bara fyllas i och skickas tillbaka, sen är det klappat och klart. Jag har redan skickat in ett JA till skolan, och allting börjar kännas väldigt verkligen. Så nu har jag blivit snudd på galen, och tänker hela tiden på flytten och vad jag har och behöver skaffa. Och inte minst har ju min lilla pojkvän kommit in på skola i Halmstad. Så vi kommer inte vara så oändligt långt ifrån varandra, vilket är helt bäst. Rent jäkla peppad är jag helt enkelt. 

Och imorgon åker jag troligtvis till landet för att fira midsommar med släkten, vilket ska bli supermysigt. Har inte varit där på midsommar på ett par år nu, så i helgen ska jag bara mysa! 

Puss på er.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com