Ons 6 juni

2012-06-06 @ 23:12:07
Jahapp. Jag gjorde min audition på söndagen och lyckades inte bara faktiskt genomföra hela dagen, utan jag tycker faktiskt att jag gjorde en riktigt bra audition. Jag var riktigt trött och hade riktigt låg energi på dansen, men jag hoppas att sången och dramat räckte. Får svar på fredag, så vi får se. Håll tummarna!

Sen dess har jag packat, slutat skolan och flyttat tillbaka till Stockholm. Och helt ärligt är det skitjobbigt av flera, flera anledningar. Men här är jag, och jag ska försöka göra det bästa av sommaren. Jag ska försöka ha en riktig ego-sommar, då jag bara tar hand om mig själv - tränar mycket, äter nyttigt, gör det jag vill göra, njuter av det lilla. Jag tror jag måste försöka få mig själv att må så gott som möjligt, just för att omställningen är så stor för mig och alla mina känslor. Det kanske är världsligt för någon annan, men för mig är det världen. 

Vilket påminner om ett fint litet "saying" som jag såg förut. 
"I världen är du bara någon, men för någon är du hela världen."

Puss på er.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com