Tors 22 mars

2012-03-22 @ 20:31:29
Jag tänkte skriva något jättebra och fint och långdraget och allt vad det var. Sen försvann det i samma stund som jag skulle börja skriva. Så därför sitter jag nu här och skriver om hur jag glömt vad jag skulle skriva. Varför inte, liksom?

Nej men ja. Det har inte hänt så mycket utanför lilla bubblan jag lever i. Dock var jag, Jessica, Johanna, Teresa, Jocke och Stefan i Helsingborg i helgen och chillade omkring. Vi gick omkring i lite affärer, tittade på stan eftersom flera av oss aldrig varit där, sen gick vi och fikade och hade oss. Det var riktigt lyckat och himla mysigt! Vill åka dit igen. Gärna när det är soligt, för nu var det väldigt mulet och blåsigt när vi var där. Men jag är näst intill 100% säker på att jag kommer åka dit igen, så det är nog ingen fara. 

Men annars är det som sagt inte så mycket som hänt. Men imorgon, då händer det grejor! För dååååå kommer lilla Simone hit till Markaryd och hälsar på hela helgen lång! Det ska bli riktigt kul, och som jag längtat! Jag har inte haft någon på besök förut, förutom den timmen mamma, pappa, bror och mormor var här och satt och häckade på mitt rum efter de tittat på min vinterrevy. Ingen som verkligen stannat och träffat alla mina nya vänner ordentligt och verkligen sett min nya vardag. Åhh vad kul det ska bli. 

Men det är ungefär endast så mina planer ser ut. Så här säger jag tack och hej för nu!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com