Fre 25 maj

2012-05-25 @ 22:01:38
Det var ett tag sedan jag uppdaterade sist, men jag får skylla på att jag har haft fullt upp. Och hela denna veckan har jag varit sängliggandes och sjuklig. Jättesynd, då vi hade våra sista drama- och dans-lektioner i veckan, och jag missade vår dansredovisning i onsdags. Men jag har varit helt svullen i hela halsen, har gjort ont och svälja och så vidare. Har inte sovit en hel natt igenom på hela veckan utan vaknat 4.30, 3.30, 2.30, 1.15, 2.45. Jag har inte kunnat äta ordentligt, utan endast då och då lyckats få i mig lite yoghurt, ett par isglassar och lite vatten. Så just nu är jag ganska mör och energilös. Jag var dock till vårdcentralen och läkaren kollade på mig och tog prover och hade sig, men det gav inga resultat alls. De tror att det är ett virus som satt sig på halsen, och kan därför inte ge mig penicillin eller så, och därför kan jag inte göra annat än att bara vila. 

Inga problem, om jag inte haft audition på söndag! Jag är riktigt, riktigt nervös. Jag är inte helt säker på att jag kommer hinna bli frisk till dess, och även om jag blir det så kan jag ju inte öva och orkar nog inte så mycket. Men men, jag gör vad jag kan.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com